Burmistrz Tucholi ogłasza, na podstawie art. 11 ust. 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.), otwarty konkurs ofert na wykonywanie zadań publicznych w 2009 roku przez organizacje i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze:
I. upowszechniania kultury fizycznej i sportu,
II. upowszechniania kultury, ochrony dóbr kultury i tradycji ,
III. ochrony i promocji zdrowia,
IV. działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych,
V. porządku i bezpieczeństwa publicznego,
VI. przeciwdziałania patologiom społecznym.
Burmistrz przyznaje dotacje celowe w wysokości do 80% wartości przedłożonych ofert wyłonionych w konkursie, w trybie indywidualnych decyzji.
Oferty dotyczące powierzenia lub wspierania realizacji publicznych zadań gminy w ww. zakresach należy składać do 22 grudnia 2008r. do godz. 15.30 w Punkcie Obsługi Klienta (pokój nr 107) Urzędu Miejskiego pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia oferty w Punkcie lub data stempla pocztowego.
W dniu 29 grudnia 2008 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Tucholi, pl. Zamkowy 1, w Sali nr 113 odbędzie się publiczne otwarcie ofert.
Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później, niż w ciągu 30 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert. Przy otwarciu ofert mogą być obecne wszystkie podmioty ubiegające się o dotację.
DOKUMENTACJA KONKURSOWA:- Szczegółowe informacje o konkursie;
- Formularz wniosku;
- Formularz sprawozdania.